اطلاعیه ویژه
آخرین اخبار
کد خبر: ٩٤٦١
تعداد بازدید : محافظت شده
تعداد دیدگاه ها : بدون دیدگاه
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جمع فرهنگیان مُهر؛

مُهرستان » دکتر آذری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و هیئت همراه در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد شهر مُهر در جمع فرهنگیان شهرستان مُهر حضور یافت. به گزارش مُهرستان به نقل از خبرنگار پانا، در این دیدار سلامی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مُهر ضمن خیر مقدم در رابطه با مسائل و مشکلات…

مُهرستان » دکتر آذری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و هیئت همراه در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد شهر مُهر در جمع فرهنگیان شهرستان مُهر حضور یافت.
به گزارش مُهرستان به نقل از خبرنگار پانا، در این دیدار سلامی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مُهر ضمن خیر مقدم در رابطه با مسائل و مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان پرداخت.

رییس آموزش و پرورش شهرستان مُهر نیز در این جلسه گفت: بیش از ۵ هزار و ششصد دانش آموز در ۵۵ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند

ابراهیم سلامی گفت:۵۰۰ معلم نیز در این آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند و این شهرستان ۱۶ شهید دانش آموز و معلم تقدیم به انقلاب کرده است. کمبود معلم، فضای آموزشی، نبود باشگاه فرهنگیان از جمله مشکلاتی بود که رییس آموزش و پرورش شهرستان مُهر به آن اشاره کرد.

در ادامه برنامه گلستان خوانی توسط یکی از دانش آموزان اجرا شد و در انتهای برنامه دکتر آذری در مورد وضعیت آموزش و پرورش، دبیران و مدیران و مشکلات آنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با طرح این سوال که چرا هرروز آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای مواجه است و هرچه تلاش می شود مشکلات پابرجاست گفت: تا برخی ساختارهای غلط کنونی وجود دارد نمیتوان به حل مشکلات امیدوار بود

آذری با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش سه رکن اساسی دانش آموز ، معلم و خانواده وجود دارد گفت: این سه رکن هرکدام نیازهای خاص خود را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بااشاره به نیازهای این سه رکن گفت: رکن اول دانش آموز است که نیازهایش جستجو گر و نقاد بودن و فضای مناسب  کتاب های مناسب ، وسایل و امکانات ورزشی می باشد.

آذری گفت:دومین رکن معلم است که نیازهایی همچون حقوق متناسب با تلاشش، ارزشیابی صحیح و امکانات رفاهی مناسب وسایل کمک آموزشی از جمله نیازهایش می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بیان نیازهای سومین رکن یعنی خانواده گفت: این رکن  نیازهایش این است که به دانش آموزش توجه شده باشد و او را انسانی با اخلاق و شایسته و شهروند خوب تربیت کرده باشند.

آذری درادامه با طرح این سوال که چه کسی تعیین کننده و پاسخ دهنده این نیازهاست گفت: متاسفانه در کشور ما همه این کارها و تصمیم گیری ها به صورت متمرکز در تهران انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اولین آسیبی که به نظام آموزشی زده خواهد شد این است که چون این تمرکز در تصمیم بدون در نظر گرفتن شرایط مختلف و پتانسیل های متفاوت مناطق مختلف انجام می شود باعث می شود مشکلات مناطق مختلف کماکان به قوت خود باقی بماتد.

آذری گفت: همین مساله موجب می شود که به مرور زمان انگیزه ها در نظام تعلیم و تربیت کاهش پیدا کند و آسیب بزرگی به جامعه وارد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ابراز امیدواری کرد که روزی برسد تا به مدیران و معلمان مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق اعتماد کرده و با دادن اختیارات متناسب ،مسوولیت حل مشکلات را به آنها واگذار کرد.

🔺خبرنگارخبرگزاری پانا؛سیدعلی حسینی المدنی

آموزش و پرورش مُهر

آموزش و پرورش مُهر

آموزش و پرورش مُهر

آموزش و پرورش مُهر

آموزش و پرورش مُهر



شما هم می توانید دیدگاه خود را ارسال نمایید.


موارد عدم تایید دیدگاه
  • توهین به مقدسات ادیان الهی
  • به صورت حروف لاتین (فینگلیش)
  • حاوی مضامين تبلیغاتی با هدف سوء استفاده
  • انتقال مطالب طولانی از سایت های دیگر در بخش نظرات
  • خلاف قانون مطبوعات و رسانه ی جمهوری اسلامی ایران
  • نظراتی با یک آی پی خاص و نام های متفاوت جهت سوء استفاده
  • حاوی مطالبی جهت تخریب فرد، شخصیت شناخته شده یا گروه خاص
  • حاوی توهین، مطالب کذب، تمسخر، هتاکی،تفرقه انگیز، تهمت و افترا
  • نظراتی که ارتباطی با مطلب مندرج ندارد و با هدف القای موضوعی خلاف واقع ارسال شوند